جزوات رایگان تعمیرات لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

امروزه لوازم خانگی از پرکاربردترین لوازم در هر خانه می باشد که از تنوع و گستردگی بالایی برخوردار می باشد. امروزه با توجه به پیچیده شدن تکنولوژی به کار برده شده در لوازم خانگی همچنین افزایش قیمت آن تقاضا برای تعمیرات آن رو به افزایش است. همین امر باعث شده است تا دوره های تعمیرات لوازم خانگی پرطرفدار بوده و افراد بسیاری در آن ثبت نام نمایند.

همانطور که اشاره شد امروزه لوازم خانگی از تنوع و گستردگی بسیاری برخوردار بوده و تکنولوژی به کار گرفته شده در آن نیز روز به روز در حال توسعه می باشد. پیچیده شدن تکنولوژی در لوازم خانگی کار تعمیرات آن را سخت و تخصصی کرده است. همچنین در سال های اخیر با توجه به نوسانات ارز قیمت لوازم خانگی افزایش چشم گیری داشته و این افزایش قیمت باعث شده است تا افراد در صورت بروز مشکل در لوازم خانگی به دنبال تعمیر عیب به وجود آمده در مقایسه با تعویض آن باشند.

همه این موارد نشان از بازار خوب و پر رونق تعمیرات لوازم خانگی می دهد. بازار کار پردرآمد تعمیرات لوازم خانگی باعث شده است تا تقاضا برای گذراندن دوره های تعمیرات لوازم خانگی افزایش یافته و به دنبال این افزایش تقاضا آموزشگاه های فنی بسیاری دوره های تعمیرات لوازم خانگی را برگزار نمایند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی دوره ای است که مراکز مختلفی در سراسر کشور آن را برگزار می کنند. ورود موفق به بازار کار این رشته دارای شرایطی است که یکی از آنها داشتن مهارت و تخصص حرفه ای و مدرک معتبر است. به همین دلیل توصیه می شود برای گذراندن دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی به مراکز تخصصی، حرفه ای و معتبر مراجعه شود.

زیرا متاسفانه برخی از آموزشگاه ها تنها به صورت آکادمیک به آموزش مباحث مربوطه پرداخته و این امر باعث می شود که کارآموزان پس از پایان دوره نتوانند وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند.

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

 

همانطور که اشاره شد شرط لازم برای ورود موفق به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی داشتن مهارت و تخصص لازم در تعمیرات انواع لوازم خانگی است. به همین دلیل می بایست دوره های تعمیر لوازم خانگی را در آموزشگاه سپری کرد که به صورت حرفه ای و کاملا عملی کلیه مباحث و نکات مربوط به تعمیرات انواع لوازم خانگی را آموزش می دهند.

با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فعال در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنی برق از بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در کشور است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی کرده است.

این آموزشگاه به صورت کاملا عملی، در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص کلیه مباحث مربوط به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات انواع لوازم خانگی از جمله انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز و غیره را آموزش می دهد. کارآموزان در این دوره به صورت عملی و در محیط شبیه به محیط واقعی کلیه مباحث آموزشی را تمرین کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می نمایند.

این آموزشگاه علاوه بر آموزش عملی مباحث در پایان دوره مشاوره های بازاریابی و فروش به کارآموزان ارائه کرده و از این طریق آنها را با روش های ورود به بازار کار آماده می نماید. همچنین پس از پایان دوره همراه کارآموزان بوده و با پشتبانی نامحدود آنها را در راه موفقیت یاری می کند.

بنابراین توصیه می کنیم دوره های تعمیرات لوازم خانگی را در آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی فنی برق ثبت نام نمایید.

مزایای شرکت در دوره های تعمیرات لوازم خانگی فنی برق چیست؟

  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
  • برگزاری دوره در کارگاه های مجهز
  • برگزاری دوره به صورت عملی
  • برگزاری دوره متناسب با آخرین سرفصل های آموزشی
  • امکان تجدید دوره رایگان در صورت عدم یادگیری
  • پشتیبانی نامحدود
  • ارائه خوابگاه برای کارآموزانی که ساکن  تهران نیستند
  • نزدیکی آموزشگاه به وسایل حمل و نقل عمومی(مترو، اتوبوس، تاکسی)
  • آموزش مباحث زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای
  • برگزاری دوره در ساعات منعطف

در دوره تعمیرات لوازم خانگی فنی برق چه مطالبی آموزش داده می شود؟

 

آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دوره های مهمی است که کارآموزان آن تعمیرکاران بازار لوازم خانگی خواهند شد. این دوره آموزشی شامل آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی و آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی می باشد. در این دوره آموزشی صفر تا صد تعمیرات انواع لوازم خانگی آموزش داده می شود.

در واقع هدف از برگزاری دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی این است که بتوان کمبود تعمیرکاران متخصص را در این بازار برطرف نمود. در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی به کارآموزان عمدتا تخصص تعمیر لوازم برقی و گازسوز خانگی داده می شود و آنها می توانند پس از پایان دوره آموزشی به عنوان تعمیرکار متخصص به صورت شخصی فعالیت کرده و یا در استخدام شرکت ها تعمیراتی و یا نمایندگی های برندهای معتبر در آیند.

 از جمله مطالب آموزشی این دوره عبارتند از:

  • ۰۰/۰۳/۰۹
  • home.appliances repaiir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی