جزوات رایگان تعمیرات لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

وقتی جاروبرقی از کار بیفتد، زندگی ما هم دچار اختلال و اشکال خواهد شد. در مجموعه امدادکاران تمام تلاش ما این است که به شما کمک کنیم اشکالاتی که برای این دستگاه به وجود می آید را بدون نیاز به حضور تعمیرکار خودتان حل کنید. در این قسمت برخی از مشکلات و اشکالات رایج جاروبرقی ها را بررسی خواهیم کرد:

مشکل 1: جاروبرقی روشن نمی شود.

روشن نشدن جارو برقی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که با آن روبه خواهید شد. بروز این مشکل ممکن است بنا به دلایل گوناگونی رخ دهد، وصل نبودن سیم اتصال جاروبرقی به پریز، خراب شدن دکمه روشن و خاموش ، سوختن موتور برای از دلایلی است که باعث بروز این مشکل می شود.

راهکار: برای رفع این مشکل توصیه می کنیم ابتدا سیم اتصال را بررسی کنید تا حتما به پریز وصل شده باشد. در صورتی که سوختن دکمه روشن و خاموش یا موتور دلیل روشن نشدن جاروبرقی باشد با تعمیرکار جاروبرقی تماس بگیرید.

مشکل 2: موتور جاروبرقی سوخته است.

سوختن موتور جاروبرقی از دیگر مشکلات رایجی است که بسیاری از افراد با آن روبه رو می شوند. داغ شدن بیش از حد جاروبرقی و خوردن ضربه به موتور از دلایل رایج بروز این مشکل در جارو برقی است.

راهکار: برای جلوگیری از بروز این مشکل هرگز جاروبرقی را برای مدتی طولانی روشن نگه ندارید. این کار باعث می شود موتور بیش از حد داغ شده و بسوزد. همچنین مراقب باشید دستگاه از جایی پرت نشود یا ضربه محکمی به آن وارد نشود.

اگر موتور بسوزد، باید حتما با تعمیرکار لوازم خانگی امدادکاران برای سرویس جاروبرقی تماس بگیرید.

مشکل 3: جاروبرقی مکش ندارد.

مکش نداشتن جارو برقی و خوب جارو کشیدن از دیگر مشکلات رایجی است که اکثر افراد با آن روبه رو می شوند. در بیشتر مواقع بروز این مشکل به دلیل پر بودن کیسه جاروبرقی است. گرفتگی لوله جارو برقی و اشکال در موتور دستگاه از دیگر علل مکش نداشتن جاروبرقی می باشد.

راهکار: برای رفع این مشکل ابتدا توصیه می کنیم کیسه جاروبرقی را خالی کنید. همچنین مسیر لوله را بررسی کنید و مطمئن شوید که گرفتگی در مسیر وجود نداشته باشد. اگر موتور دچار اشکال شده باشد. برای تعمیر موتور با نمایندگی تعمیر جاروبرقی امدادکاران تماس بگیرید.

مشکل 4: لوله خرطومی جاروبرقی مسدود شده است.

در صورتی که متوجه شدید لوله خرطومی مسدود شده و چیزی در آن گیر کرده است. برای رفع مشکل لوله را از دستگاه جدا کنید، نقاط مختلف لوله را بررسی کنید تا اگر چیزی در لوله گیر کرده است، خارج شود. اگر لوله خرطومی بیش از حد کشیده شده است یا ضربه خورده باشد. بهترین راه حل تعویض لوله خرطومی با یک لوله سالم و جدید است.

مشکل 5: موقع استفاده از جاروبرقی ناگهان خاموش می شود.

بروز این مشکل معمولا به دلیل داغ شدن بیش از موتور می باشد. برای جلوگیری از بروز این مشکل در جاروبرقی ، توصیه می کنیم هرگز جارو را بیش از حد روشن نگه ندارید. داغ شدن بیش از حد دستگاه می تواند آسیب جدی به موتور وارد کند. توصیه می کنیم اگر قصد استفاده طولانی مدت از جارو را دارید پس از هر بار استفاده آن را خاموش کنید و به آن استراحت بدهید تا خنک شود.

مشکل 6: از جاروبرقی بوی سوختگی بلند می شود.

بلند شدن بوی سوختگی از دیگر مشکلات متداول در این دستگاه است. پر شدن کیسه جاروبرقی، پاره شدن تسمه، سوختن موتور جارو برقی از مهم ترین دلایلی است که باعث بروز این مشکل می شوند.

راهکار: برای رفع این مشکل توصیه می کنیم ابتدا و پیش از هر اقدامی کیسه را خالی کنید. در صورت پاره شدن تسمه و سوختن موتور نیز توصیه می کنیم برای انجام بهترین اقدام با نمایندگی تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید.

مشکل 7: دکمه خاموش و روشن جاروبرقی کار نمی کند.

معمولا کار نکردن دکمه خاموش و روشن جاروبرقی به دلیل شکسته شدن یا از کار افتادن این دکمه اتفاق می افتد. برای رفع این مشکل توصیه می کنیم به بررسی این دکمه پرداخته و در صورت شکستگی نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

  • ۰۰/۰۳/۲۹
  • home.appliances repaiir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی