جزوات رایگان تعمیرات لوازم خانگی

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وقتی جاروبرقی از کار بیفتد، زندگی ما هم دچار اختلال و اشکال خواهد شد. در مجموعه امدادکاران تمام تلاش ما این است که به شما کمک کنیم اشکالاتی که برای این دستگاه به وجود می آید را بدون نیاز به حضور تعمیرکار خودتان حل کنید. در این قسمت برخی از مشکلات و اشکالات رایج جاروبرقی ها را بررسی خواهیم کرد:

مشکل 1: جاروبرقی روشن نمی شود.

روشن نشدن جارو برقی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که با آن روبه خواهید شد. بروز این مشکل ممکن است بنا به دلایل گوناگونی رخ دهد، وصل نبودن سیم اتصال جاروبرقی به پریز، خراب شدن دکمه روشن و خاموش ، سوختن موتور برای از دلایلی است که باعث بروز این مشکل می شود.

راهکار: برای رفع این مشکل توصیه می کنیم ابتدا سیم اتصال را بررسی کنید تا حتما به پریز وصل شده باشد. در صورتی که سوختن دکمه روشن و خاموش یا موتور دلیل روشن نشدن جاروبرقی باشد با تعمیرکار جاروبرقی تماس بگیرید.

مشکل 2: موتور جاروبرقی سوخته است.

سوختن موتور جاروبرقی از دیگر مشکلات رایجی است که بسیاری از افراد با آن روبه رو می شوند. داغ شدن بیش از حد جاروبرقی و خوردن ضربه به موتور از دلایل رایج بروز این مشکل در جارو برقی است.

راهکار: برای جلوگیری از بروز این مشکل هرگز جاروبرقی را برای مدتی طولانی روشن نگه ندارید. این کار باعث می شود موتور بیش از حد داغ شده و بسوزد. همچنین مراقب باشید دستگاه از جایی پرت نشود یا ضربه محکمی به آن وارد نشود.

اگر موتور بسوزد، باید حتما با تعمیرکار لوازم خانگی امدادکاران برای سرویس جاروبرقی تماس بگیرید.

مشکل 3: جاروبرقی مکش ندارد.

مکش نداشتن جارو برقی و خوب جارو کشیدن از دیگر مشکلات رایجی است که اکثر افراد با آن روبه رو می شوند. در بیشتر مواقع بروز این مشکل به دلیل پر بودن کیسه جاروبرقی است. گرفتگی لوله جارو برقی و اشکال در موتور دستگاه از دیگر علل مکش نداشتن جاروبرقی می باشد.

راهکار: برای رفع این مشکل ابتدا توصیه می کنیم کیسه جاروبرقی را خالی کنید. همچنین مسیر لوله را بررسی کنید و مطمئن شوید که گرفتگی در مسیر وجود نداشته باشد. اگر موتور دچار اشکال شده باشد. برای تعمیر موتور با نمایندگی تعمیر جاروبرقی امدادکاران تماس بگیرید.

مشکل 4: لوله خرطومی جاروبرقی مسدود شده است.

در صورتی که متوجه شدید لوله خرطومی مسدود شده و چیزی در آن گیر کرده است. برای رفع مشکل لوله را از دستگاه جدا کنید، نقاط مختلف لوله را بررسی کنید تا اگر چیزی در لوله گیر کرده است، خارج شود. اگر لوله خرطومی بیش از حد کشیده شده است یا ضربه خورده باشد. بهترین راه حل تعویض لوله خرطومی با یک لوله سالم و جدید است.

مشکل 5: موقع استفاده از جاروبرقی ناگهان خاموش می شود.

بروز این مشکل معمولا به دلیل داغ شدن بیش از موتور می باشد. برای جلوگیری از بروز این مشکل در جاروبرقی ، توصیه می کنیم هرگز جارو را بیش از حد روشن نگه ندارید. داغ شدن بیش از حد دستگاه می تواند آسیب جدی به موتور وارد کند. توصیه می کنیم اگر قصد استفاده طولانی مدت از جارو را دارید پس از هر بار استفاده آن را خاموش کنید و به آن استراحت بدهید تا خنک شود.

مشکل 6: از جاروبرقی بوی سوختگی بلند می شود.

بلند شدن بوی سوختگی از دیگر مشکلات متداول در این دستگاه است. پر شدن کیسه جاروبرقی، پاره شدن تسمه، سوختن موتور جارو برقی از مهم ترین دلایلی است که باعث بروز این مشکل می شوند.

راهکار: برای رفع این مشکل توصیه می کنیم ابتدا و پیش از هر اقدامی کیسه را خالی کنید. در صورت پاره شدن تسمه و سوختن موتور نیز توصیه می کنیم برای انجام بهترین اقدام با نمایندگی تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید.

مشکل 7: دکمه خاموش و روشن جاروبرقی کار نمی کند.

معمولا کار نکردن دکمه خاموش و روشن جاروبرقی به دلیل شکسته شدن یا از کار افتادن این دکمه اتفاق می افتد. برای رفع این مشکل توصیه می کنیم به بررسی این دکمه پرداخته و در صورت شکستگی نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

  • home.appliances repaiir
  • ۰
  • ۰

از آنجا که اجاق گاز مهم‌ترین و پرکاربردترین وسیله در هر خانه ای است، امکان دارد که هر لحظه به دلایل مختلف دچار اشکال شود. همانطور که گفتیم بسیاری از این اشکالات به سادگی قابل رفع هستند. فقط باید آنها را بشناسید. در ادامه برخی مشکلات رایج اجاق گازهای رومیزی، صفحه ای و فر گاز اشاره می کنیم:

مشکل 1: شعله اجاق گاز روشن نمی شود.

روشن نشدن شعله اجاق گاز معمولا به دلیل مسدود شدن جریان گاز با چربی و یا تکه های غذا (مثل شیری که سر رفته و درست تمیز نشده است)، بروز مشکل در لوله گاز یا اجاق گاز، قطع شدن سیم های جرقه زن و بروز مشکل در سیستم فندک رخ می دهد.

برای رفع این مشکل سر شعله را برداشته، با دستمال تمیز و مایع ظرفشویی اطراف آن را به خوبی تمیز کنید. می توانید سر شعله و پایه آن را برای مدتی در آب گرم یا سرکه گذاشته و سپس با یک براش نرم آن را تمیز کنید. در صورت بروز مشکل در لوله گاز با تعمیرکاران در مرکز تعمیر اجاق گاز امدادکاران تماس بگیرید.

در صورت قطع شدن سیم های جرقه زن، برق اجاق را قطع کرده، سیم های جرقه زن را بررسی کرده و آنها را وصل کنید. برای تعمیر فندک نیز بهتر است با تعمیرکاران مجموعه امدادکاران تماس بگیرید.

مشکل 2: پیلوت خاموش می شود.

خاموش شدن پیلوت معمولا به دلیل کم رسیدن گاز به پیلوت، وارد شدن هوای زیاد در صورت دارا بودن گاز به محفظه مخلوط کن می باشد. برای رفع این مشکل شعله پیلوت را تنظیم کنید همچنین صفحه محفظه را کمی بیشتر ببندید.

مشکل 3: شعله اجاق گاز زرد می سوزد.

کافی نبودن میزان هوا، مسدود شدن دریچه هوای ورودی اجاق گاز، عدم تهویه مناسب در فضای آشپزخانه از رایج ترین دلایلی است که باعث زرد سوختن اجاق گاز می شود.

برای رفع این مشکل برای افزایش میزان اکسیژن باز کردن محفظه ورودی هوا را باز کنید، دریچه ورودی اجاق گاز را تمیز کنید و برای آشپزخانه مسیر تهویه مناسب تعبیه کنید.

مشکل 4: فر گاز روشن نمی شود.

معمولا روشن نشدن فر گاز به دلیل خاموش شدن شعله پیلوت، تنظیم نشدن تایمر درست می باشد. برای رفع این مشکل شعله پیلوت را تنظیم کنید، در صورت تنظیم نبودن تایمر ابتدا از روشن بودن پیلوت مطمئن شوید، آنگاه تایمر را تنظیم کنید.

مشکل 5: فر روشن می شود، ولی گرم نمی شود.

گرم نشدن فر گاز معمولا به دلیل بروز اشکال در جریان گاز است. اشکال در سیستم جرقه زن از دیگر دلایلی است که باعث بروز این مشکل در گاز می شود. برای رفع این مشکل ابتدا جریان گاز را بررسی کنید. در صورت خرابی جرقه زن برای تعویض جرقه زن با نمایندگی تعمیر اجاق گاز امدادکاران تماس بگیرید.

مشکل 6: فندک اجاق گاز کار نمی کند.

کار نکردن فندک معمولا به دلیل قطع برق و سوختن جعبه فندک می باشد. برای رفع این مشکل سیستم برق ساختمان را بررسی کنید و در صورت قطع بودن برق، تا وصل شدن آن از فشار دادن دکمه فندک خودداری کنید. برای تعویض جعبه فندک با تعمیرکار سیار اجاق گاز در مجموعه امدادکاران تماس بگیرید.

تعمیر انواع اجاق گاز با امدادکاران

جهت تعمیر اجاق گاز اخوان، استیل البرز، سینجر، بوش و دیگر برندها تنها کافیست با مجموعه امدادکاران تماس گرفته یا سفارش آنلاین خود را ثبت نمایید. امدادکاران به عنوان نمایندگی تعمیر اجاق گاز استیل البرز، اخوان، سینجر و غیره آمادگی دارد تا با ارائه مشاوره تلفنی به شما کمک کنند ابتدا اشکال پیش آمده را در محل و منزل رفع کنید. در صورتی که مشکل به صورت تلفنی حل نشود، این مجموعه بهترین نیروهای تعمیرکار اجاق گاز را اعزام خواهد کرد تا اجاق گاز را عیب یابی و تعمیر و راه اندازی نماید.

  • home.appliances repaiir
  • ۰
  • ۰

بدون شک یخچال از مهمترین وسایل موجود در خانه و آشپزخانه است. این وسیله برقی نیز همانند سایر وسایل موجود در خانه پس از مدتی خراب شده و نیاز به تعمیرات دارد. از آنجایی که یخچال قطعات گوناگونی داشته بنابراین تعمیر و عیب یابی آن امری پیچیده بوده و نیاز به دانش تخصصی در این زمینه دارد و هر فردی صلاحیت لازم برای تعمیر این وسیله را نداشته و امکان دارد در صورت نداشتن تخصص مشکلات غیر قابل جبرانی را به همراه آورد. بنابراین در صورتی که در صورتی که از علاقه مندان به تعمیرات یخچال هستید و می خواهید به عنوان تعمیرکار یخچال مشغول به کار شوید باید مهارت های این حرفه را یاد بگیرید.

علت سرد نکردن یخچال چیست؟

سرد نکردن یخچال ممکن است به دلایل گوناگونی رخ دهد. خراب شدن ترموستات یخ زدایی، خرابی لاستیک درب یخچال، نبودن گاز کافی در یخچال، وجود نشتی در سیکل سرمایشی یخچال، وجود مشکل در برد کنترل اصلی یخچال، خوب کار نکردن دستگاه مانیتورینگ دما، خرابی هیتر یخ زدایی، خوب کار نکردن کمپرسور یخچال همگی می‌توانند از علل سرد نکردن یخچال باشند. علاوه بر موارد ذکر شده در صورتی که مواد غذایی موجود در یخچال بیش از اندازه زیاد باشند، دمای یخچال به درستی تنظیم نشده باشد و یخچال در مکان مناسبی قرار نگرفته باشد و جریان هواگیری صورت نگیرد نیز یخچال به خوبی سرد نمی‌کند.

آموزش تعمیرات یخچال

علت یخ زدن مواد غذایی در کف یخچال چیست؟

روشن نشدن یخچال یکی از مشکلات متدوال مربوط به یخچال است. دلایل گوناگونی منجر به بروز این مشکل در یخچال می‌شوند از جمله این عوامل عبارتند از: مشکلات مربوط به سیم کشی داخلی یخچال، خراب شدن و خوب کار نکردن برد الکترونیکی یخچال، از کار افتادن موتور یخچال، خراب بودن پریز برق یخچال، خراب بودن سیم دو شاخه یخچال

علت اتومات نکردن یخچال چیست؟

بدون شک خاموش روشن نشدن اتوماتیک یخچال یکی از مهمترین مشکلات مربوط به یخچال می‌باشد که زیان‌های بسیاری را با خود به همراه می‌آورد. دلایل گوناگونی می تواند منجر به بروز این مشکل شود. ممکن است برد کنترل الکترونیکی یخچال با مشکل روبه رو شود. امکان دارد خراب شدن سوئیچ کنترل دمای سرد یخچال منجر به بروز این مشکل شود. همچنین در صورت خرابی در رله اورلود یخچال نیز امکان دارد یخچال اتومات کار نکند. به طور کلی باید گفت رفع مشکل اتومات کار نکردن یخچال امری تخصصی است و نیاز به کسب دانش لازم دارد. بنابراین در صورت بروز این مشکل در یخچال از نمایندگی تعمیر یخچال حرفه ای کمک بگیرید. 

  • home.appliances repaiir
  • ۰
  • ۰

همانطور که شاهد هستید امروزه لوازم خانگی در مقایسه با سال های گذشته از تنوع و گوناگونی بسیاری برخوردار می باشد. در گذشته تنها یخچال، لباسشویی و جاروبرقی از لوازم خانگی پرکاربرد به حساب می آمد، اما امروزه با تغییر در سبک زندگی و افزایش زنان شاغل، ظرفشویی، مارکروفر، غذاساز و غیره نیز به لوازم خانگی کلیدی تبدیل شده و در کمتر خانه ای این وسایل استفاده نمی شود.

از طرفی در سال های اخیر شاهد افزایش چشمگیر قیمت لوازم خانگی بودیم، که این موضوع باعث شد تا هنگام خراب شدن لوازم خانگی افراد به جای تعویض به دنبال تعمیرکاری ماهر باشند تا مشکل را در کمترین زمان و با بهترین هزینه رفع نماید.

همه این موارد نشان از بازار کار خوب رشته تعمیرات لوازم خانگی می دهد. بنابراین اگر در این شغل فعالیت می کنید یا قصد ورود به این شغل را دارید و نگران جذب مشتری و درآمدزایی هستید، با ما تا انتها این مطلب همراه باشید.
 
روش های جذب مشتری در شغل تعمیرات لوازم خانگی
بدون شک مشتری راضی از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت در هر کسب و کاری است. این موضوع در مشاغلی مانند تعمیرات لوازم خانگی که ارتباط مستقیم با مشتری دارند بیشتر حائز اهمیت است. برای رضایت و جذب مشتری در این شغل روش ها و راهکارهای گوناگونی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

رشته تعمیرات لوازم خانگی

 

۱-مهارت های خود را کامل کنید.
لوازم خانگی انواع گوناگونی دارند، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز، چرخ گوشت و غیره برخی از پرکاربردترین این لوازم هستند. اگر می خواهید در این شغل به موفقیت دست یابید توصیه می کنیم مهارت های لازم برای تعمیر انواع لوازم خانگی را کسب نمایید. به طور مثال اگر شما تنها در چند زمینه تخصص داشته باشید در صورتی که مشتری به شما مراجعه کند و شما مهارت تعمیر دستگاه وی را نداشته بود وجهه مناسبی نداشته و باعث از دست دادن مشتری می شود.

بنابراین پیش از ورود به این شغل توصیه می کنیم با شرکت در یک دوره آموزش حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی با صفر تا صد تعمیر انواع لوازم خانگی جدید و قدیمی آشنا شوید.
 
۲-با نمایندگی ها ارتباط و همکاری داشته باشید.
اگر به تازگی وارد این شغل شده اید، ابتدا توصیه می کنیم مدت زمانی را در نمایندگی های مجاز تعمیرات لوازم خانگی کار کنید. این به شما کمک می کند که ضمن کسب تجربه با مشتریان بسیاری ارتباط بگیرید و بدین ترتیب برای خود مشتری جذب کنید.
 
۳-در سایت های خدمات آنلاین ثبت نام کنید.
یکی از روش های دیگر برای جذب مشتری، ثبت نام در سایت های فعال در زمینه خدمات آنلاین می باشد. استادکار، آچاره، آچار باز برخی از این سایت ها است. کافیست در این سایت ها ثبت نام کنید و با مشتریان ارتباط بگیرید.
 
۴-قیمت مناسبی به مشتریان ارائه دهید.
ارائه قیمت مناسب و رقابتی در مقایسه با دیگر رقبا از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار برای موفقیت در کسب و کار به خصوص در روزهای اول فعالیت است. در شرایط کنونی امروز همه افراد به قیمت حساس هستند و این موضوع باعث می شود تا قیمت پایین تر انگیزه ای برای آنها ایجاد کند تا به شما مراجعه کنند.
 
۵-فعالیت در شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید.
امروزه افراد مدت زمانی از طول شبانه روز را به فعالیت در شبکه های اجتماعی اختصاص داده اند. بنابراین از این شبکه ها غافل نشوید. می توانید با انتشار مطالب آموزشی در این شبکه ها افراد را جذب صفحه خود کنید. یا برنامه ترفیعی خود را اعلام کنید.

۶-در دیوار و شیپور آگهی ثبت کنید.
از دیگر روش هایی که به جذب مشتری شما کمک می کند، ثبت آگهی در دیوار و شیپور است. توصیه می کنیم در این سایت ها آگهی خود را ثبت کنید.
 
۷-از قطعات اصل استفاده کنید.
از مهم ترین فاکتورهایی که باعث موفقیت هر چه بیشتر در این شغل می شود، ارائه کار با کیفیت است. متاسفانه برخی از تعمیرکاران برای کسب سود بیشتر از قطعات نامناسب استفاده می کنند و این موضوع باعث زود خراب شدن دستگاه و نیاز مجدد به تعمیرات دارد.

بنابراین هنگام کار کیفیت را فراموش نکنید و حتما از قطعات اصلی و اورجیتال استفاده کنید. دقت داشته باشید اگر مهارت لازم برای تعمیرات و عیب یابی را ندارید دست به تعمیر نزنید. با این کار ممکن است آسیب بیشتری به دستگاه وارد کنید.

اگر به صورت حرفه ای با مهارت های لازم این شغل آشنا نیستید توصیه می کنیم پیش از شروع به کار حتما بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی را شناسایی و در دوره های آن ثبت نام کنید.

دوره تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیرات لوازم خانگی فنی برق با توجه به گستردگی لوازم خانگی و استفاده روزافزون از آن از بازار کار خوبی برخوردار است. از این رو آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی فنی برق این دوره آموزشی را در تهران زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص و با هدف ورود کارآموزان به بازار کار برگزار می نماید.

دوره تعمیرات لوازم خانگی در دو کلاس تعمیرات برد و مکانیکی لوازم خانگی برگزار شده و شامل آموزش تعمیرات یخچال از صفر تا صد (ساید بای ساید، معمولی و فریزر)،آموزش کامل تعمیرات ماشین لباسشویی، آموزش عملی تعمیرات ماشین ظرفشویی، ماکروفر و غیره می باشد.

آموزشگاه فنی برق تمامی مباحث مطرح شده در این دوره را به صورت کاملا کاربردی و عملی آموزش می دهد بنابراین کارآموزان پس از پایان یافتن این دوره به راحتی و با اطمینان خاطر می توانند وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند. همچنین در صورت نیاز از مشاوره نامحدود این آموزشگاه بهره مند گردند.

منبع

  • home.appliances repaiir
  • ۰
  • ۰

امروزه لوازم خانگی از پرکاربردترین لوازم در هر خانه می باشد که از تنوع و گستردگی بالایی برخوردار می باشد. امروزه با توجه به پیچیده شدن تکنولوژی به کار برده شده در لوازم خانگی همچنین افزایش قیمت آن تقاضا برای تعمیرات آن رو به افزایش است. همین امر باعث شده است تا دوره های تعمیرات لوازم خانگی پرطرفدار بوده و افراد بسیاری در آن ثبت نام نمایند.

همانطور که اشاره شد امروزه لوازم خانگی از تنوع و گستردگی بسیاری برخوردار بوده و تکنولوژی به کار گرفته شده در آن نیز روز به روز در حال توسعه می باشد. پیچیده شدن تکنولوژی در لوازم خانگی کار تعمیرات آن را سخت و تخصصی کرده است. همچنین در سال های اخیر با توجه به نوسانات ارز قیمت لوازم خانگی افزایش چشم گیری داشته و این افزایش قیمت باعث شده است تا افراد در صورت بروز مشکل در لوازم خانگی به دنبال تعمیر عیب به وجود آمده در مقایسه با تعویض آن باشند.

همه این موارد نشان از بازار خوب و پر رونق تعمیرات لوازم خانگی می دهد. بازار کار پردرآمد تعمیرات لوازم خانگی باعث شده است تا تقاضا برای گذراندن دوره های تعمیرات لوازم خانگی افزایش یافته و به دنبال این افزایش تقاضا آموزشگاه های فنی بسیاری دوره های تعمیرات لوازم خانگی را برگزار نمایند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی دوره ای است که مراکز مختلفی در سراسر کشور آن را برگزار می کنند. ورود موفق به بازار کار این رشته دارای شرایطی است که یکی از آنها داشتن مهارت و تخصص حرفه ای و مدرک معتبر است. به همین دلیل توصیه می شود برای گذراندن دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی به مراکز تخصصی، حرفه ای و معتبر مراجعه شود.

زیرا متاسفانه برخی از آموزشگاه ها تنها به صورت آکادمیک به آموزش مباحث مربوطه پرداخته و این امر باعث می شود که کارآموزان پس از پایان دوره نتوانند وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند.

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

 

همانطور که اشاره شد شرط لازم برای ورود موفق به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی داشتن مهارت و تخصص لازم در تعمیرات انواع لوازم خانگی است. به همین دلیل می بایست دوره های تعمیر لوازم خانگی را در آموزشگاه سپری کرد که به صورت حرفه ای و کاملا عملی کلیه مباحث و نکات مربوط به تعمیرات انواع لوازم خانگی را آموزش می دهند.

با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فعال در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنی برق از بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در کشور است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی کرده است.

این آموزشگاه به صورت کاملا عملی، در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص کلیه مباحث مربوط به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات انواع لوازم خانگی از جمله انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز و غیره را آموزش می دهد. کارآموزان در این دوره به صورت عملی و در محیط شبیه به محیط واقعی کلیه مباحث آموزشی را تمرین کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می نمایند.

این آموزشگاه علاوه بر آموزش عملی مباحث در پایان دوره مشاوره های بازاریابی و فروش به کارآموزان ارائه کرده و از این طریق آنها را با روش های ورود به بازار کار آماده می نماید. همچنین پس از پایان دوره همراه کارآموزان بوده و با پشتبانی نامحدود آنها را در راه موفقیت یاری می کند.

بنابراین توصیه می کنیم دوره های تعمیرات لوازم خانگی را در آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی فنی برق ثبت نام نمایید.

مزایای شرکت در دوره های تعمیرات لوازم خانگی فنی برق چیست؟

  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
  • برگزاری دوره در کارگاه های مجهز
  • برگزاری دوره به صورت عملی
  • برگزاری دوره متناسب با آخرین سرفصل های آموزشی
  • امکان تجدید دوره رایگان در صورت عدم یادگیری
  • پشتیبانی نامحدود
  • ارائه خوابگاه برای کارآموزانی که ساکن  تهران نیستند
  • نزدیکی آموزشگاه به وسایل حمل و نقل عمومی(مترو، اتوبوس، تاکسی)
  • آموزش مباحث زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای
  • برگزاری دوره در ساعات منعطف

در دوره تعمیرات لوازم خانگی فنی برق چه مطالبی آموزش داده می شود؟

 

آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دوره های مهمی است که کارآموزان آن تعمیرکاران بازار لوازم خانگی خواهند شد. این دوره آموزشی شامل آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی و آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی می باشد. در این دوره آموزشی صفر تا صد تعمیرات انواع لوازم خانگی آموزش داده می شود.

در واقع هدف از برگزاری دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی این است که بتوان کمبود تعمیرکاران متخصص را در این بازار برطرف نمود. در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی به کارآموزان عمدتا تخصص تعمیر لوازم برقی و گازسوز خانگی داده می شود و آنها می توانند پس از پایان دوره آموزشی به عنوان تعمیرکار متخصص به صورت شخصی فعالیت کرده و یا در استخدام شرکت ها تعمیراتی و یا نمایندگی های برندهای معتبر در آیند.

 از جمله مطالب آموزشی این دوره عبارتند از:

  • home.appliances repaiir